Lopa moli LED malamalama lautele ma le faʻaogaina

LED English (light emitting diode), LED lamp beads o le fa'apuupuuga faa-Peretania o le moli-emitting diode, e taʻua o le LED, o se igoa lauiloa.O loʻo faʻaaogaina moli moli faʻapipiʻi i moli moli, faʻaaliga tele o le faʻaaliga, moli taʻavale, teuteuga, komepiuta, meataalo faʻaeletoroni ma meaalofa, sui, telefoni, faʻasalalauga, galuega faʻalauiloa i le taulaga ma le tele o isi gaosiga.
1.Brightness E ese le susulu o le LED ma e ese le tau.O LED e fa'aaogaina mo lamepa LED e tatau ona fetaui ma le fa'asologa o le laser vasega I.
2.Antistatic gafatia LED ma malosi malosi antistatic, ola umi, o lea e maualuga le tau.E masani ona fa'aogaina le LED fa'atasi ai ma le antistatic sili atu nai lo le 700V mo moli fa'amalama.
3.Wavelength LED faʻatasi ai ma le umi o le galu, lanu tutusa, pe afai o le lanu e manaʻomia ina ia tumau, o le tau e maualuga.E faigata mo tagata gaosi oloa e leai ni fa'ata'ita'iga o le LED e maua ai oloa ma lanu mama.
4. Leakage LED i le taimi nei o se unidirectional emitter, pe afai o loʻo i ai se faʻaliliuga o le taimi nei, e taʻua o le leakage, LED ma le tele o le leakage o loʻo i ai nei, ola puupuu, tau maualalo.
5. Fa'aoga eseese o LED e iai fa'ailoga fa'avevela eseese.Faʻailoga faʻapitoa o le luminescence, maualuga le tau.Afai e tumu le tulimanu faʻasalalau atoa, o le tau e maualuga atu.
6.O le ki i uiga eseese o le ola, lea e fuafua i le pala o le malamalama.Laititi malamalama pala, ola umi, ola umi, tau maualuga.
7.Wafer O le emitter o le LED o se wafer, ma o le tau o wafers eseese eseese eseese tele.O chips i Iapani ma le Iunaite Setete e sili atu ona taugata, ma o tau o chips i Taiwan ma Saina e masani ona maualalo nai lo Iapani ma le Iunaite Setete.
8.Wafer size O le tele o le wafer o loʻo faʻaalia i le itu umi, ma o le lelei o le lapoʻa lapoʻa LED e sili atu nai lo le laʻititi laʻititi.O le tau e fa'atatau i le tele o le wafer.
9.Colloidal masani LED colloids e masani lava epoxy resin, taʻitaʻia ma le anti-ultraviolet ma afi afi e sili atu le taugata, maualuga-lelei moli moli fafo e tatau ona anti-ultraviolet ma fireproof.


Taimi meli: Nov-26-2022